Leave Your Message
52cc 62cc 65cc 6 lame à essence Mini motoculteur

I prudutti

Categorii di prudutti
Prudutti presentati

52cc 62cc 65cc 6 lame à essence Mini motoculteur

◐ Numero di mudellu: TMC520-2, TMC620-2, TMC650-2

◐ Cilindrata: 52cc/62cc/65cc

◐ FRONTALE (CÙ LAME 6PCS)

◐ Potenza di u mutore: 1.6KW / 2.1KW / 2.3kw

◐ Sistema di accensione: CDI

◐ Capacità di u cisterna di carburante: 1.2L

◐ Prufundità di travagliu: 15 ~ 20 cm

◐ Larghezza di travagliu: 40 cm

◐ NW/GW: 12KGS/14KGS

◐ GEAR RATE: 34:1

    DETAILS di u pruduttu

    TMC520-2,TMC620-2,TMC650-2 (5)coltivatore a timone in vendita0TMC520-2,TMC620-2,TMC650-2 (6)coltivatore multicultore3b8

    descrizzione di u produttu

    Picculu cultivatore hè un equipamentu meccanicu cumunimenti utilizatu in l'agricultura, adattatu per cultivà spazii chjuchi di terreni agriculi o giardini, è u so funziunamentu hè relativamente simplice. I seguenti sò i passi basi è e precauzioni per l'usu di un picculu cultivatore:
    Travagliu di preparazione
    1. Verificate a machina: Prima di l'usu, assicuratevi chì tutti i cumpunenti di u cultivatore sò intactu, i fasteners sò fermi, i lame sò sharp, è u livellu di l'oliu hè abbastanza (cumpresu carburante è oliu lubricating).
    2. Familiarità cù u funziunamentu: Leghjite è capisce u manuale di l'usu, capiscenu e funzioni di diversi buttoni di cuntrollu è joysticks.
    3. Equipaghjamentu di sicurità: Purtate l'equipaggiu di prutezzione persunale cum'è caschi, occhiali, guanti protettivi, etc.
    4. Pulizia di u situ: Elimina petri, rami è altri ostaculi chì ponu dannà a machina da a zona di cultivazioni.
    Cumincià u funziunamentu
    1. Starting the machine: Sicondu l'istruzzioni in u manuale, hè di solitu necessariu di apre u circuitu di l'oliu, tirà a corda di partenza o appughjà u buttone di partenza elettricu per inizià u mutore. Mantene u funziunamentu fermu è lascià u mutore riscalda per uni pochi di minuti.
    2. Ajustamentu di a prufundità: U cultivatore di solitu hà un paràmetru di prufundità di latura regulabile, chì aghjusta a prufundità di u labouru secondu e cundizioni di a terra è i bisogni persunali.
    3. Direzzione di cuntrollu: Pigliate u manicu è spinghje lentamente u cultivatore in u campu. Cambià a direzzione o a larghezza di l'aratura aghjustendu a leva di cuntrollu nantu à u bracciu.
    4. Labour uniforme: Mantene a mossa à una velocità uniforme per evitari cambiamenti bruschi in a velocità, chì ponu assicurà a flatness consistente è a prufundità di a terra cultivata. Precauzioni durante l'usu
    • Evite una carica eccessiva: Quandu scontru blocchi di terra dura o alta resistenza, ùn fate micca forza o tirate. Invece, ritirate è pruvate di novu o sguassate manualmente l'ostaculi.
    Restu puntuale: Dopu un funziunamentu prolongatu, a macchina deve esse permessa di rinfriscà in modu adattatu è verificate per qualsiasi riscaldamentu o rumore anormali.
    Tecnica di turnu: Quandu u turnu hè necessariu, prima alzà i cumpunenti agriculi, compie u turnu, è poi mette in falà per cuntinuà à travaglià, per prevene danni à a terra o a machina.
    • Mantene l'osservazione: Sempre attente à a cundizione di travagliu di a macchina è l'ambienti circundante per assicurà a sicurità.
    Finisce l'operazione
    1. Spegne u mutore: Dopu à cumpiendu u cultivo, torna à una superficia plana è seguitate l'istruzzioni in u manuale di operazione per spegne u mutore.
    2. Pulizia è mantenimentu: Pulite a terra è e erbaccia nantu à a superficia di a macchina, inspeccionà è mantene e parti vulnerabili cum'è lame è catene.
    3. Almacenamiento: Guarda u cultivatore in un locu seccu è ventilatu, luntanu da e fonti di u focu è l'area di cuntattu di i zitelli.