Leave Your Message
Chì sò i quattru tempi di un mutore à quattru tempi ?

News

Chì sò i quattru tempi di un mutore à quattru tempi ?

2024-08-07

Chì sò i quattru tempi di un mutore à quattru tempi ?

Un mutore à ciclu di quattru tempihè un mutore di combustione interna chì usa quattru pistoni diffirenti (assunzione, compressione, putenza è scarico) per compie un ciculu di travagliu. U pistone compie dui colpi cumpleti in u cilindru per compie un ciclu di travagliu. Un ciclu di travagliu richiede chì u crankshaft rote duie volte, vale à dì 720 °.

mutore à benzina.jpg

I motori di ciclu di quattru tempi sò u tipu più cumuni di picculi motori. Un mutore di quattru tempi compie cinque colpi in un ciclu di travagliu, cumprese a corsa di aspirazione, a corsa di compressione, a corsa di ignizione, a corsa di forza è a corsa di scarico.

 

Corsa d'assunzione

L'avvenimentu di ingesta si riferisce à u tempu quandu a mistura aria-carburante hè introdutta per riempia a camera di combustione. Un avvenimentu di ingressu si trova quandu u pistone si move da u centru mortu superiore à u centru mortu in fondu è a valvula di ingressu si apre. U muvimentu di u pistone versu u centru mortu fondu crea una pressione bassa in u cilindru. A pressione atmosferica ambientale forza a mistura aria-carburante in u cilindru à traversu a valvola di ingressu aperta per riempie l'area di bassa pressione creata da u muvimentu di u pistone. U cilindru cuntinueghja à riempie ligeramente oltre u centru mortu di u fondu cum'è a mistura aria-carburante cuntinueghja à flussu cù a so propria inerzia è u pistone cumencia à cambià a direzzione. Dopu à BDC, a vàlvula d'admission resta aperta per uni pochi di gradi di rotazione di l'albero motore. Dipende da u disignu di u mutore. A valvola di ingressu si chjude è a mistura aria-carburante hè sigillata in u cilindru.

 

Corsa di compressione A corsa di compressione hè u tempu chì a mistura aria-carburante intrappulata hè cumpressa in u cilindru. A camera di combustione hè sigillata per creà una carica. A carica hè u voluminu di a mistura di carburante-aria compressa in a camera di combustione pronta per l'ignizione. Cumpressà a mistura aria-carburante libera più energia durante l'ignizione. I valvuli di ingressu è di scarico devenu esse chjusi per assicurà chì u cilindru hè sigillatu per furnisce a compressione. A cumpressione hè u prucessu di riduce o stringhje a carica in a camera di combustione da un grande volume à un voluminu più chjucu. U volante aiuta à mantene l'impulsu necessariu per cumpressà a carica.

 

Quandu u pistone di u mutore cumpressa a carica, l'aumentu di a forza di compressione furnita da u travagliu fattu da u pistone si traduce in a generazione di calore. A cumpressione è u riscaldamentu di u vapore di l'aria-carburante in a carica risultati in una temperatura di carica aumentata è a vaporizzazione di carburante aumentata. L'aumentu di a temperatura di carica si trova in modu uniforme in tutta a camera di combustione per pruduce una combustione più veloce (ossidazione di carburante) dopu l'ignizione.

 

A vaporizazione di carburante aumenta quandu e piccule gocce di carburante vaporizzanu più cumpletamente per via di u calore generatu. A superficia aumentata di e gocce esposte à a fiamma di ignizione permette una combustione più cumpleta di a carica in a camera di combustione. Solu u vapore di benzina s'igniterà. A superficia aumentata di e gocce face chì a benzina libera più vapore invece di rimanere liquidu.

 

Quantu più i molécule di vapore caricati sò cumpressi, più energia hè guadagnata da u prucessu di combustione. L'energia necessaria per cumpressà a carica hè assai menu di u guadagnu in forza pruduciutu durante a combustione. Per esempiu, in un picculu mutore tipicu, l'energia necessaria per cumpressà a carica hè solu un quartu di l'energia prodotta durante a combustione.

U rapportu di cumpressione di un mutore hè a paraguni di u voluminu di a camera di combustione quandu u pistone hè in u centru mortu in fondu à u voluminu di a camera di combustione quandu u pistone hè in u centru mortu superiore. Questa zona, cumminata cù u disignu è u stilu di a camera di combustione, determina a ratio di compressione. I motori di benzina sò tipicamenti un rapportu di compressione di 6 à 1 à 10 à 1. U più altu u rapportu di compressione, u più efficiente di carburante hè u mutore. Un rapportu di compressione più altu generalmente aumenta significativamente a pressione di combustione o a forza chì agisce nantu à u pistone. Tuttavia, un rapportu di compressione più altu aumenta u sforzu necessariu da l'operatore per inizià u mutore. Certi motori chjuchi anu sistemi chì allevianu a pressione durante a corsa di compressione per riduce u sforzu necessariu da l'operatore à l'iniziu di u mutore.

 

Eventu d'ignizioneUn avvenimentu di ignizione (combustione) si verifica quandu una carica hè ignita è ossidata rapidamente per via di una reazione chimica per liberà energia termica. A combustione hè una reazzione chimica oxidativa rapida in quale u carburante si combina chimicamente cù l'ossigenu atmosfericu è libera energia in forma di calore.

Motore à benzina 4 tempi.jpg

A combustione propria implica un tempu brevi, ma limitatu, in quale a fiamma si sparghje in tutta a camera di combustione. A scintilla à a bugia principia a combustione quandu u crankshaft gira à circa 20 ° prima di u puntu mortu superiore. L'ossigenu atmosfericu è u vapore di carburante sò cunsumati da u fronte di fiamme chì avanza. U fronte di fiamma hè u muru di cunfini chì separa a carica da i prudutti di a combustione. U fronte di fiamma passa per a camera di combustione finu à chì tutta a carica hè brusgiata.

 

colpu di putenza

A corsa di putenza hè a corsa di funziunamentu di u mutore in quale i gasi caldi in espansione forzanu a testa di pistone da a testa di cilindru. A forza di pistone è u muvimentu sussegwente sò trasmessi à traversu a biela di cunnessione per applicà torque à u crankshaft. U torque applicatu inizia a rotazione di u crankshaft. A quantità di torque prodotta hè determinata da a pressione nantu à u pistone, a dimensione di u pistone è a corsa di u mutore. Duranti u colpu di forza, e duie valvole sò chjuse.

 

Corsa di scaricoLa corsa di scarico si verifica quando i gas di scarico sono espulsi da a camera di combustione è liberati in l'atmosfera. U colpu di scarico hè u colpu finali è si trova quandu a valvula di scarico si apre è a valvula di ingressu si chjude. U muvimentu di u pistone espelle i gasi di scarico in l'atmosfera.

 

Quandu u pistone righjunghji u centru mortu in fondu durante a corsa di forza, a combustione hè cumpleta è u cilindru hè pienu di gasi di scarico. A valve di scarico si apre, è l'inerzia di u volante è di l'altri parti in muvimentu spinghje u pistone torna à u centru mortu superiore, furzendu i gasi di scarico per esse scaricati attraversu a valvola di scarico aperta. À a fine di a corsa di scarico, u pistone hè in u centru mortu superiore è un ciclu di travagliu hè cumpletu.