Leave Your Message
Chiave a percussione senza spazzola da 1600 N.m (3/4 inch)

Chiave à impattu

Categorii di prudutti
Prudutti presentati

Chiave a percussione senza spazzola da 1600 N.m (3/4 inch)

 

Numero di mudellu: UW-W1600

(1)Tensione nominale V 21V DC

(2) Velocità nominale di u motore RPM 1850/1450/1150 RPM ± 5%

(3)Coppia massima Nm 1600/1200/900Nm ±5%

(4)Dimensione di uscita di l'arbre mm 19mm(3/4 inch)

(5) Potenza nominale: 1300W

    DETAILS di u pruduttu

    UW-W1600 (5) chiave a percussione seesiix6iUW-W1600 (6) chiave a percussione senza fili

    descrizzione di u produttu

    U prucessu di industrializazione di una chjave d'impattu implica parechje tappe chjave, da u disignu è a fabricazione à l'assemblea è u cuntrollu di qualità. Eccu un generale generale:

    Fase di cuncepimentu: L'industrializazione tipicamente principia cù a fase di cuncepimentu. L'ingegneri è i disegnatori sviluppanu e specificazioni per a chiave d'impattu basatu nantu à e richieste di u mercatu, i requisiti di prestazione è e capacità di fabricazione. Questa fase implica a cuncepimentu di u pruduttu, a creazione di disegni detallati, è a determinazione di i materiali è i cumpunenti necessarii.

    Material Sourcing: Una volta chì u disignu hè finitu, u prossimu passu hè di furnisce i materiali necessarii per a fabricazione. Questu pò implicà l'approvvigionamentu di leghe metalliche per u corpu di a chjave, l'acciaio d'alta resistenza per l'incudine, i plastichi durable per l'alloghju, è altri cumpunenti cum'è ingranaggi, mutori è cuntrolli elettronici.

    Pianificazione di u prucessu di fabricazione: l'ingegneri industriali pianificanu u prucessu di fabricazione, cumprese a selezzione di machini, arnesi è metudi di produzzione. Questa fase implica l'ottimisazione di l'efficienza, minimizzà i costi è assicurendu u cuntrollu di qualità in tuttu u ciculu di produzzione.

    Lavorazione è Formazione: e materie prime sò trattate attraversu diverse operazioni di machining è furmazione per furmà in i cumpunenti di a chiave d'impattu. Questu pò include i prucessi di tornitura, fresatura, perforazione, forgiatura, colata è stampatura per ottene e dimensioni desiderate è finiture di superficia.

    Assemblea: Una volta chì i cumpunenti individuali sò fabbricati, sò assemblati in u pruduttu finali. L'assemblea pò implicà u travagliu manuale, prucessi automatizati, o una cumminazione di i dui, secondu a cumplessità di a chjave è u voluminu di produzzione desideratu.

    Controlu di Qualità: In tuttu u prucessu di fabricazione è di assemblea, misure di cuntrollu di qualità sò implementate per assicurà chì ogni chjave d'impattu risponde à i standard specificati per u rendiment, a durabilità è a sicurezza. Questu pò implicà punti di cuntrollu di ispezione, prucedure di teste è analisi statistiche per identificà è indirizzà qualsiasi difetti o deviazioni da e specificazioni di cuncepimentu.

    Imballaggio è Distribuzione: Una volta chì e chiavi d'impattu passanu i cuntrolli di cuntrollu di qualità, sò imballati per a spedizione à i distributori, i rivenditori o l'utilizatori finali. L'imballaggio pò include materiali protettivi, manuali d'utilizatore è accessori, è i canali di distribuzione pò varià secondu u mercatu di destinazione è l'accordi di distribuzione.

    Support post-vendita: L'industrializazione ùn finisce micca cù a vendita di u pruduttu. I pruduttori tipicamente furnisce un supportu post-vendita, cumpresi servizii di garanzia, assistenza tecnica è pezzi di rimpianu, per assicurà a satisfaczione di u cliente è mantene a reputazione di a marca.

    In tuttu u prucessu di industrializazione, i pruduttori si sforzanu di equilibrà l'efficienza, l'efficacità di u costu è a qualità di u produttu per risponde à a dumanda di u mercatu è mantene a competitività in l'industria. I sforzi di migliuramentu cuntinuu, i feedback da i clienti è l'avanzamenti in a tecnulugia influenzanu ancu l'evoluzione di i chiavi d'impattu è u prucessu di industrializazione.