Leave Your Message
Sega a catena da taglio di legno da 71 cc 372XT 372 motosega

Sega a catena

Categorii di prudutti
Prudutti presentati

Sega a catena da taglio di legno da 71 cc 372XT 372 motosega

 

Numero di mudellu: TM88372T

Tipu di mutore: benzina raffreddata à aria à dui tempi

Cilindrata di u Motore (CC): 70.7cc

Potenza di u mutore (kW): 3,9 kW

Diametru di u cilindru: φ50

Velocità massima di u mutore (rpm): 2700rpm

Tipu di barra di guida: Nasu di pignone

Lunghezza di barra Rollomatic (inch): 16"/18"/20"/22"/24"/28"

Lunghezza massima di taglio (cm): 55 cm

Passu di a catena: 3/8

Calibro di catena (inch): 0.058

Numero di denti (Z): 7

Capacità di u cisterna di carburante: 770 ml

Rapportu di mistura di benzina / oliu à 2 cicli: 40: 1

Valvula di decompressione: A

Sistema di accensione: CDI

Carburatore: tipu di pompa-film

Sistema di alimentazione d'oliu: Pompa automatica cù regulatore

    DETAILS di u pruduttu

    tm883725pnTM88372T (7) sega a catena macchina portatile per taglio di pietra6e

    descrizzione di u produttu

    Quandu u mutore di benzina di a motosega funziona, a benzina brusgia in u cilindru è i gasi di scarico sò scaricati da u mutore attraversu u tubu di scarico. U gas di scarico normale hè invisibile à l'occhiu nudu. Quandu u carburante ùn hè micca brusgiatu cumplettamente o u mutore ùn funziona micca bè, ci saranu idrocarburi, monossidu di carbonu, ossidi di nitrogenu è particelle di carbonu in u gasu di u gasu, è u gasu di u gasu di u gasu apparirà anormalmente biancu, neru o blu. Pudemu ghjudicà a combustione di benzina basatu annantu à u culore di u gasu di u mutore è piglià e misure di risoluzione di i prublemi.
    Quandu un mutore di benzina opera, a benzina brusgia in u cilindru è i gasi di scarico sò scaricati da u mutore attraversu u tubu di scarico. U gasu di scarico cuntene principalmente vapore d'acqua, diossidu di carbonu è nitrogenu. U gas di scarico normale hè invisibile à l'occhiu nudu.
    Quandu u carburante ùn hè micca brusgiatu cumplettamente o u mutore ùn funziona micca bè, ci saranu idrocarburi (HC), monossidu di carbonu (CO), ossidi di nitrogenu (NOx) è particelle di carbone in u gas di scarico, è u gasu di scarico apparirà anormalmente. biancu, neru o turchinu. Pudemu ghjudicà a combustione di benzina basatu annantu à u culore di u gasu di u mutore è piglià e misure di risoluzione di i prublemi.
    1 、 Emissione di fumu biancu
    U fumu biancu in l'exhaust hè principalmente cumpostu di particelle di carburante o vapore d'acqua chì ùn sò micca stati completamente atomizzati è brusgiati. Per quessa, ogni situazione chì pruvucarà u carburante per ùn esse cumplettamente atomizatu o l'acqua per entre in u cilindru pruvucarà l'exhaust per emette fume biancu.
    I mutivi principali di u fumu biancu emessu da i motori à benzina di motosega sò i seguenti:
    1. A temperatura hè bassu è a pressione di u cilindru hè insufficiente, risultatu in una poveru atomizazione di carburante, soprattuttu durante l'iniziu fretu iniziale quandu u fumu biancu hè emessu da l'exhaust;
    2. Muffler inlet water;
    3. Altu cuntenutu di acqua in carburante, etc.
    Quandu a motosega principia à u friddu, l'escavazione emette un fumu biancu. Se u fumu biancu sparisce dopu chì u mutore si riscalda, deve esse cunsideratu normale. Se u mutore di a motosega emette ancu fumu biancu durante u funziunamentu normale, hè un difettu. L'errore deve esse eliminatu da pulisce l'acqua in u silenziu, rimpiazzà u carburante, è altri metudi.
    2 、 Emissione di fumu turchinu
    U fumu turchinu in l'exhaust hè principalmente u risultatu di l'oliu eccessivu chì entra in a camera di combustione è participanu à a combustione. Per quessa, ogni causa chì face chì l'oliu entre in a camera di combustione pruvucarà u fumu turchinu da l'exhaust.
    I mutivi principali di u fumu blu emessu da i motori di motosega sò i seguenti:
    1. Usura di anelli di pistone, rottura di anelli di pistone, è rotazione di l'apertura di l'anelli di pistone inseme;
    2. Assemblea improper o fallimentu invechje di sigilli oliu valve, perdita di funzione di sealing;
    3. Usura di a guida di valvula;
    4. Usura severa di pistoni è pareti di cilindru;
    5. Latu di u mutore muntatu o invertitu;
    6. Bloccu di u respiratore;
    7. U gradu di l'oliu hè incorrectu;
    8. A quantità eccessiva di oliu aghjuntu.
    Se ci hè un malfunzionamentu di u fumu turchinu in u mutore, a prima cosa da verificà hè se l'oliu in a motosega hè overfilled. In seguitu, hè in generale necessariu di disassemble è inspeccionà a macchina per identificà a causa è stabilisce una suluzione per eliminà u prublema.
    3 、 Emissione di fumu neru
    Se u tubu di scarico di a motosega emette un fumu neru, hè perchè a benzina ùn hè micca stata completamente brusgiata è u gasu di u mutore cuntene particelle di carbone neru.
    A cumbustione piena di gasoline richiede un rapportu specificu di gasoline è aria per esse mantinutu in a camera di combustione. Se u rapportu di l'aria in a camera di combustione hè troppu bassu o troppu altu, pò causà à u mutore à emette fume neru. Dunque, i mutivi principali per chì i picculi motori di benzina di motosega emettenu fumu neru sò i seguenti:
    1. U nozzle principale di u carburatore hè sguassatu;
    2. U filtru di l'aire hè sbulicatu o bluccatu da una grande quantità di polvera, risultatu in una resistenza di ingesta eccessiva è un voluminu di ingesta insufficiente;
    3. U funziunamentu di overload di u mutore;
    4. U nozzle principale di u carburatore hè sceltu incorrectly. Per esempiu, quandu u mutore hè utilizatu in i zoni d'altitudine, per via di a diminuzione di u cuntenutu di l'ossigenu in l'atmosfera, deve esse selezziunata una bocchetta principale specializata per l'altitudine, altrimenti pò purtà à u fumu neru.
    Per i motori di benzina chì emettenu fumu neru, l'ispezione è a risoluzione di i prublemi ponu esse realizati rimpiazzendu u filtru di l'aria, rimpiazzà a bocca principale, è cunfirmendu se u mutore hè sovraccaricatu.